Smiles are for free! - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu Smiles are for free! - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu

Smiles are for free!

Door: Floorhamburg

Blijf op de hoogte en volg Floor

08 Juli 2010 | Verenigde Staten, Post Mills

Lieve allemaal!

Voor de twee-week campers is het kampavontuur alweer voorbij. De avond voor hun vertrek was er een talentshow. Alle dans-, theater- en zang klassen hadden een show voorbereid. Het decor was door een kunstklas gemaakt. Het was echt heel leuk om te zien wat de meiden in 2 weken geleerd hadden.

Het werk vind ik niet leuk. Ik heb gevraagd of ik meer met de kinderen kon werken, en dat kon! Op maandag en vrijdag avond heb ik cabin coverage in Cabin 19, en op dinsdag in cabin 15. Ik ben tussen 8 en 10 in de cabin en ik zorg dat de meiden allemaal gedoucht en wel in bed komen. Ik vind het echt ontzettend leuk!

Vooral in cabin 19 voel ik me helemaal thuis. De meiden zijn rond de 14 en zien mij als een grote zus. ze willen alles weten over nederland, onze taal en onze cultuur. Met hun Counselor, Katie, kan ik het heel goed vinden. Ze hebben me uitgenodigt om een keer te blijven slapen. Waarschijnlijk ga ik er vrijdag logeren.

De meiden van Cabin 15 zijn rond de 12, ze leren mij hoe ik armbandjes moet maken en stoeien graag met elkaar. Zie de foto. Het zijn verwende meisjes, maar allemaal ontzettend lief.

Vandaag is Jannekes verjaardag! Wat zou ik graag eventjes op bezoek komen om haar te feliciteren! Ik mis haar.

Ook mis ik alle voetbal gekte. Wat speelt oranje goed! Samen met Daphne, mijn nederlandse collega, hebben we de westrijd tegen Urugay via de radio gevolgd. We konden niet online kijken en we hebben hier geen tv. We hebben gevraagd of we de finale wel ergens kunnen bekijken. Het is nu afwachten, want ze zijn hier heel streng.

Wat ik het meeste mis, is mijn vrijheid. Je mag alleen het water in als er een ligeguard is, je mag niet zomaar het kamp af. Ik probeer me hier niet al te druk om te maken, en te genieten van de leuke dingen.
Smiles are for free!

Ik kijk uit naar vrijdag, mijn overnight!

Liefs, Floor

  • 08 Juli 2010 - 16:47

    Lennie:

    mooi zo lieverd.
    kijk uit naar je terugkomst

    liefs len

  • 08 Juli 2010 - 17:40

    Andy:

    Hai Floor,

    Gefeliciteerd met de verjaardag van je zus!
    Kan me voorstellen dat je nu gemis voelt.
    Ik vind je heel dapper dat je zo positief probeert de zaken te bekijken. Het klinkt uit je verhalen toch flink pittig allemaal.
    Het woord kamp krijgt zoals jij dat beschrijft krijgt voor mij wel een andere invulling dan wij er vaak in Nederland aan geven.
    Ik duim voor je dat je de finale-wedstijd echt mag zien. In het begin viel de gekte hier nog wel mee ...maar nu wordt het wel heel oranje overal.
    Zullen we oranje cake voor je bakken als het nederlandse team wint?....die krijg je dan als je thuis bent ( en dan wachten we wel even met het bakken!)
    Heel veel (stik-warme en zweterige) groeten uit Deventer.

  • 08 Juli 2010 - 17:43

    Andy:

    smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile-smile

  • 09 Juli 2010 - 06:15

    Huib:

    Hallo Floor,
    de maximale taak/werkstraf in Nederland is momenteel 120 uur. Hier een copie: "De maximale duur is in de wet vastgelegd. De taakstraf beloopt ten hoogste 480 uur, waarvan niet meer dan 240 uur werkstraf. Een leerstraf kan maximaal 480 uur duren (in dat geval kan er naast de leerstraf dus geen werkstraf opgelegd worden).
    In de praktijk komt een totale straf van 480 uur overigens zeer zelden voor. De straffen kunnen via het transactiemodel van de officier van justitie opgelegd worden of via de rechter. Via de officier van justitie geldt nu nog een maximum van 120 uren. Er zijn plannen om dit te verhogen (november 2005)".

    En jij doet het vrijwillig hahaha!!
    Heel veel plezier en blijf schrijven. Groeten uit warm "Oranjeland"


  • 10 Juli 2010 - 02:16

    Liza:

    hoi lieve schat,

    wat een mooie verhalen heb je al geschreven! de foto's zijn ook heel leuk! ik mis je zo onzettend! en wil heel graag bellen of skypen! t komt allemaal goed ik weet zeker dat dit een levenservaring voor je is :D

    dikke kus en veel liefde,,

    Liza

  • 15 Juli 2010 - 14:33

    Jitty:

    Lieve Floor.
    Wat dapper dat je je zo door al die geregelde toestanden heen werkt.
    Het is niet echt Montessoriaans dunkt me.Ik ben benieuwd naar louw logeer verslag.
    Daar verheug ik me op hoor.Ik heb maandag 12 juli een soort windhoos over mijn huis gehad.De bomen op straat vielen bij bosjes om.
    Mijn dak van de schuur vloog ook overal heen. Het zwarte spul (basalt)lag voor op straat.
    Alle appels zijn er nu af. En je kon er nog geen appelmoes van maken.Veel liefs van je Jitty Boswinkel

  • 17 Juli 2010 - 12:58

    Bea:

    Lieve schat, volgens mij ben je over de helft van je zomerkamp. Wat kan jou nog gebeuren. geniet met volle teugen. Van de mooie natuur, de zon, het zwemmen, je nieuwe vriendinnen, en de kinderen. Voor je het weet zit je weer in Nederland. Probeer zoveel mogelijk mee te pakken van dit avontuur!

    Hier in Nederland is het prachtig weer. Maar er zijn wel een paar fikse stormen geweest. O.a. het dak van station Hengelo half eraf, veel bomen ontworteld, een boom en een lantaarnapaal op de auto van een collega, haar auto total loss. Maar in de Achterhoek nog erger, een kerktoren finaal afgebroken, en op een camping vlogen de caravans door de lucht: een dode, vier zwaargewonden! Gelukkig heeft janneke in Ommen er weining van gemerkt!

    Ben je al plannen aan het maken voor je trektocht? Welke plaatsen ga je bezoeken, en met wie? En weet je al wat over de datum van terugvliegen?
    We horen het van je? Liefs Bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Post Mills

Lochearn Camp

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2010

I (L) NY!!

16 Augustus 2010

Boston!

14 Augustus 2010

Goodbye Lochearn Spirit

10 Augustus 2010

Waterskieen!

29 Juli 2010

Floors s´mores kit
Floor

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 9643

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 13 Februari 2015

Ghana

08 Juni 2010 - 27 Augustus 2010

Lochearn Camp

Landen bezocht: