I (L) NY!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu I (L) NY!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu

I (L) NY!!

Door: Floorhamburg

Blijf op de hoogte en volg Floor

20 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve allemaal,
New York is geweldig!
Als je hier op straat loopt zie je zoveel gekke dingen, en zoveel verschillende mensen.
De huizen en gebouwen zijn zo hoog, dat sommige straten geheel in de schaduw liggen.
We zitten in een hostel, midden in manhattan. Het is een internationaal hostel dus je leert hier heel snel nieuwe mensen kennen die je de weg wijzen.
Woensdag avond ben ik met George uit Duitsland naar een New york Yankees game geweest. Dat was echt een belevenis. Er is zoveel enterainment voor het plubliek, echt geweldig.
Ook heb ik samen met pavel en george de Empire of State building bezocht. Het gebouw was te groot of 1 lift te laten gaan. De eerste lift ging tot de 80ste verdieping, ik geloof dat de tweede lift ons naar de 84ste verdieping bracht waar we een onzettend mooi uitzicht over heel New york hadden.
Vandaag duik ik nog eventjes de stad in om nog wat te winkelen, vanavond vlieg ik terug. Ik wou dat ik wat langer kon blijven, 3 dagen is veel te kort.
Ik kan het niet geloven dat ik morgen weer thuis ben... Ik hoop jullie allemaal snel te zien. Ik heb nog heel veel te vertellen en heb ontzettend veel mooie foto's.
Veel Liefs Floor

  • 20 Augustus 2010 - 17:58

    Beppe:

    Lieve Floor,
    Leuk verslag. Wat een interessante belevenis: New York!
    Ik denk dat je nu al in het vliegtuig zit. alvast hartelijk welkom in Holland.

  • 22 Augustus 2010 - 11:52

    Andy:

    home sweet home en nog een beetje NY te wensen over?
    bedankt voor je belevenissen on line en dat we ze et je mee mochten beleven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lochearn Camp

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2010

I (L) NY!!

16 Augustus 2010

Boston!

14 Augustus 2010

Goodbye Lochearn Spirit

10 Augustus 2010

Waterskieen!

29 Juli 2010

Floors s´mores kit
Floor

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 9649

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 13 Februari 2015

Ghana

08 Juni 2010 - 27 Augustus 2010

Lochearn Camp

Landen bezocht: