Waterskieen! - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu Waterskieen! - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu

Waterskieen!

Door: Floorhamburg

Blijf op de hoogte en volg Floor

10 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Post Mills

Lieve allemaal,

De dagen kruipen voorbij. Iedereen is moe en kijkt uit naar het einde. Wat steeds dichter bij komt. Iedereen is druk bezig met het voorbereiden van hun reis en kijkt er naar uit om weer thuis te komen. Aan de ene kant fijn, maar niemand heeft meer energie om het op kamp leuk te maken. .
Toch probeer ik nog te genieten van de laatste dagen op kamp. Samen met mijn kampvriendinnen probeer ik naast het werk mee te doen aan leuke activiteiten.

Afgelopen week hebben we gewaterskiet. Bij waterskieen hang je achter de boot met twee ski's en een zwemvest aan. Het overeind komen is het moeilijkst. Je ligt in het water met de ski's voor je en je knieen omhoog. je armen moet je gestrekt voor je uit houden. De boot maakt langzaam vaart, totdat je de balans kan vinden om op te staan.
Nadat ik zag hoe April (een vriendin van me) het deed, was ik er helemaal klaar voor om het ook te proberen. Bij mijn eerste poging vergat mijn armen gestrekt te houden, waardoorr ik vooroverklapte. Het was onztettend grappig want het doet totaal geen pijn als je in het water valt. Bij de tweede poging lukte het me om mijn balans te vinden en ik kon overreind komen. Het is een geweldig gevoel om op het water te staan. Na afloop had ik overal spierpijn, maar het was super!

Op mijn vrije dag ging ik samen met jessica en belem naar West-lebanon om te winkelen. Er waren allemaal grote shoppingmalls, met grote hoeveelheden kleiding in alle kleuren en maten. Natuurlijk was er ook een afdeling voor maat XxxxxxLarge. Jessica woont in Boston en vertelde me dat ze altijd naar grote shoppingmalls gaat om kleren te kopen. Het is superpraktisch, maar ik mis de charme van kleine winkelstraatjes met verschillende winkeltjes. Maar een groot voordeel is dat de kleding hier spotgoedkoop is .
Zo ook het eten. Met superteam mochten we een uurtje uit met de Van . We besloten een hapje te gaan eten. We gingen naar een broodjeszaak in WestFairly. Iedereen kocht een broodje. We hadden vijf minuten om te eten en we moesten weer terug. Ik mis het rustig genieten van eten.
Vanavond vier ik mijn verjaardag met de campers van mijn tafel. Ik kijk er erg naar uit.
Liefs! Floor

  • 10 Augustus 2010 - 18:57

    Beppe:

    Leuk verslag, toch met een zekere weemoed, een velangen naar huis. Geniet nog maar even van de laatste dagen, van de contacten met je vriendinnen.
    Floor, ik ga proberen je een verjaarskaart te sturen via e-mail, want een echte kaart zal je niet meer bereiken.
    Liefs, Beppe

  • 11 Augustus 2010 - 14:23

    Bea:

    Ha Floor, wat leuk dat je gewaterskied hebt! Knap dat je je uit het water kon trekken!
    Je hebt gelijk. Overal nog gauw even aan mee doen! Dat pakken ze je niet meer af, ha ha! En dan... lekker naar huis. Zo net kwamen je bestelde boeken binnen. Dus je kan zo aan je nieuwe studie beginnen!
    Hoe was je verjaardag met de campers? Van ons is er ook een kaart onderweg. En thuis vieren we het natuurlijk nog eens, met taart! En een kop Hollandse koffie!
    Geniet er nog even van! Liefs Bea xxx


  • 12 Augustus 2010 - 08:36

    Huib & Fenna:

    Hoi Floor, wat een leuke avonturen maak je toch mee. Waterskien lijkt me echt te gek! Hoe was je verjaardagsfeestje met de campers?? We zullen a.s. zondag aan je denken. Geniet nog even van de laatste week. Enne.... tot gauw in Holland. Liefs van ons allevier.

  • 12 Augustus 2010 - 10:09

    Jithsia Boswikel:

    lieve Floor.
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.Raar niet thuis te zijn met je verjaardag.Ik denk zondag aan je. Ilse is dan ook jarig.We halen later de schade weer in hoor!!!
    Geniet nog maar even van de States. Zo gauw kom je er niet weer terug.
    Veel liefs van Jitty

  • 12 Augustus 2010 - 10:31

    Andy:

    Floor gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat het gezellig is geweest met je collega's en alles wat eromheen hangt daarginds.
    Eten ze in Amerika ook taart met een verjaardag...en hoe groot is die dan wel niet, omdat bijna alles groot is.

    En waterskieen is inderdaad heel leuk en best moeilijk ....leuk dat je dat hebt gedaan!
    Geniet er nog even van en tot in ons kleine vrije klikkerlandje.

  • 13 Augustus 2010 - 08:31

    Beppe:

    Hi Floor,
    Er kwam een verzoek van de website om je op de 27ste augustus ter gelegenheid van je terugkomst welkom te heten. Nou,dat doe ik graag. Ik denk dat ik net zo verheugd ben met je thuiskomst als jij zelf. Geniet er nog maar even van en dan: fijne verjaardag en voorspoedige reis!
    Beppe

  • 14 Augustus 2010 - 10:13

    Bea:

    Ha Floor,

    Heb je vandaag je laatste werkdag? Ik denk dat je met gemengde gevoelens terugkijkt. Je hebt natuurlijk geweldige dingen meegemaakt, maar je had het soms ook niet naar je zin. Maar als je ergens weggaat, lijkt alles ineens weer heel mooi. Neem vooral je goede herinneringen mee!

    Ben je al klaar voor je trektocht? Weer lekker vrij, maar toch ook weer heel spannend! Pas goed op jezelf, meisje. Geniet en kom met mooie verhalen thuis! Maak er een mooi avontuur van!

    Dag lieverd, hvj bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Post Mills

Lochearn Camp

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2010

I (L) NY!!

16 Augustus 2010

Boston!

14 Augustus 2010

Goodbye Lochearn Spirit

10 Augustus 2010

Waterskieen!

29 Juli 2010

Floors s´mores kit
Floor

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 9645

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 13 Februari 2015

Ghana

08 Juni 2010 - 27 Augustus 2010

Lochearn Camp

Landen bezocht: