Goodbye Lochearn Spirit - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu Goodbye Lochearn Spirit - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu

Goodbye Lochearn Spirit

Door: Floorhamburg

Blijf op de hoogte en volg Floor

14 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Post Mills

Waarschijnlijk mijn laatste verslag vanaf kamp Lochearn. Het zit er bijna op.

Afgelopen week ging redelijk snel. Dinsdag vierde ikl mijn verjaardag. De keuken had een heerlijke cheesecake voor me gebakken. De hele eetzaal zong "happy birthday". De taart was verrukkelijk, maar alleen hadden de kinderen meer oog voor het avond programma: De counselor-hunt.
Bij de counselorhunt gaan de campers in groepjes opzoek naar counselors die zich in het bos verstopt hebben. Zuzanna haalde me over om mee te doen aan de hunt. Diep in het bos lag een grote dode boom. Met takken en bladeren maakten we er een hut van. Toen de hunt begon, verschuilden we ons in de hut. Daar lagen we dan, tussen de prikkende takken, spinnen en muggen. Het werd meer donker en het was ontzettend spannend wanneer er een groepje campers met zaklampen langs liepen, was het onzettend spannend! Zuzanna en ik hebben de test doorstaan. We zijn niet gevonden!


Donderdag was ik vrij en ik greep mijn laatste kans om mee te doen in een lacrosse-klas. Lacrosse is een ontzettend leuke sport, waar ik nog nooit van gehoord had voordatr ik hier kwam. De klas ging super goed. Dana, de counselor was echt een super coach.

Donderdagavond was er weer een officiele banquetnight, en vrijdag was closing-day.
Savonds was er een kampvuur voor alle staff. Het was erg speciaal. Mensen hadden toneelstukjes, toespraken en liedjes voorbereid. Ook werden er lochearn-spirit-awards uitgereikt, een hele eer om een LC-award te ontvangen. Toen Dana de LC-award voor beste superteam member uitreikte was ik enorm verrast toen ze mijn naam noemde! Ik ben zo vereerd dat ik een echte LC-award mocht ontvangen!

Ik heb gelukkig veel goede herrinderenen hier, maar ben blij dat ik hier weg kan gaan. De wijde wereld in. Het was een zware test, maar ik ben een hele ervaring rijker.
Morgen word ik op de bus gezet naar Boston, waar ik Pavel zal ontmoeten.
Onzettend spannend!
Veel liefs, en onzettend bedankt voor al jullie support!
Tot snel!
Floor

  • 14 Augustus 2010 - 21:13

    Huib:

    Hoi, is de LC-award te vergelijken met een Emmy?? hahaha......tot gauw

  • 14 Augustus 2010 - 21:34

    Bea:

    Ha Floor, leuk nog een laatste verslag van Lochearn. Wat goed, die award! En wat moedig dat je die counselor hunt doorstaan hebt, daar in dat bos, met al die enge spinnen! Misschien kreeg je daarom die award wel.

    Ik heb nog geprobeerd met je te skypen, maar helaas, niet gelukt.

    Bij ons ben je over een half uurtje al jarig. Maar jij moet iets langer geduld hebben: nog zes en half uur.

    Het wordt vast een heel bijzondere verjaardag, daar in de States. Alvast van harte! Dikke kussen. En een hele goede reis!

    Liefs, Bea

  • 15 Augustus 2010 - 07:25

    Jithsia:

    Dag Floor. Nu ben je bij mij echt jarig. Gefeliciteerd.Wat een leuk verslag over je laatste dagen.Jij hebt zeker een andere kijk gekregen op wat je allemaal beleefd hebt.Ik ben benieuw alle belevenissen uit je eigen mond tevernemen.
    Leuk die award. Ik weet zeker dat je hem dubbel en dwars verdiend hebt. Tot ziens en liefs van Jitty

  • 15 Augustus 2010 - 08:53

    Beppe:

    Lieve Floor, ik weet niet of je dit nog kunt lezen, maar wat een mooi laatste verslag van je belevenissen in Lochearn. Je reageert bijzonder positief op je verblijf daar ter plaatse. Gefeliciteerd met je award, dat geeft toch ook wel voldoening.
    Meer schrijf ik niet, ik wens je een heel fijne reis met Pavel.
    Liefs Beppe.

  • 15 Augustus 2010 - 11:59

    Fenna:

    Lieve Floor,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! (Met een kaartje was ik al te laat)
    Ik hoop dat je een leuke dag hebt, met mooi weer. Hier waait het heel erg hard, maar het is niet koud. Dikke knuffels van Menno, Wilrik, Huib & Fenna

  • 15 Augustus 2010 - 21:50

    Andy:

    Hoi Floor,

    gefeliciteerd met je award, een hele eer! Maar ongetwijfeld verdiend als ik zo je ervaringen lees en je jezelf in het kamp hebt weten te redden.
    Ik ben benieuwd naar die speciale sport en hoe dat gaat.
    Nog een plezierige VRIJE resttijd in Amerika en tot soon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Post Mills

Lochearn Camp

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2010

I (L) NY!!

16 Augustus 2010

Boston!

14 Augustus 2010

Goodbye Lochearn Spirit

10 Augustus 2010

Waterskieen!

29 Juli 2010

Floors s´mores kit
Floor

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 9647

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 13 Februari 2015

Ghana

08 Juni 2010 - 27 Augustus 2010

Lochearn Camp

Landen bezocht: