Happy 4th of July! - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu Happy 4th of July! - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu

Happy 4th of July!

Door: Floorhamburg

Blijf op de hoogte en volg Floor

08 Juli 2010 | Verenigde Staten, Post Mills

Lieve allemaal,

Zondag was mijn eerste officiele kampvuur. Het was typish amerikaans. Iedereen van het kamp was in uniform en zat, natuurlijk in de juiste volgorde, rond het kampvuur. Een aantal counselors kregen het woord, en mochten hun levenservaringen delen met alle campers. Gezamelijk zongen we liedjes uit ons songbook.

Naar aanleiding van The 4th of July, werd het volkslied gezongen.

Omdat 4 juli een zondag was, werd het feest verschoven naar maandag. Mijn Laundrydag. De dag begon goed. Vrolijk stapte ik mijn bed uit, en trok mijn zwempak aan. Ik deed eerste lading laundry in de machine en daarna sprong ik het meer in. Na het ontbijt ging ik weer richting de laundry, maar ik schrok me rot. Er was wel tien keer zoveel was dan normaal. Het bleek dat er in cabin 17 een brandblusser was ontploft. Het witte poeder was op een aantal bedden terecht gekomen. Voor de zekerheid moest alles gewassen worden, omdat het poeder giftig is. Ik had dus van 9 meiden extra laundry! Slaapzakken, kleren, knuffels en kussens!

Ik dacht slim te zijn door twee slaapzakken per keer in een machine te proppen, maar opeens begon een van de twee machines te roken en een vreemd geluid te maken. De machine was helemaal kapot. Laura, onze manager, bracht mij en alle laundry naar een wasserrette. Het was daar stikke heet en ik had ontzettend veel laundry te doen. Toen ik terug kwam op het kamp, was ik uitgeput.

Tijdens het avondeten was het niet uit te houden, het was zo warm! Na het eten werden er spelletjes gespeeld en popcorn gemaakt. Helaas was ik te moe om mee te doen. Ik zag het niet meer zo zitten.
Toen het donker werd was er een vuurwerkshow. Ik besloot toch te gaan kijken. Het was zo mooi en speciaal dat het uiteindelijk voor mij toch een ´happy 4th of July´ was.

Liefs, floor

  • 17 Juli 2010 - 12:44

    Bea:

    Wat een schitterend verhaal met die brandblussers en die rokende wasmachines. Ik zie het helemaal voor me!
    En dat plaatje me die meisjes allemaal in uniform rond dat kampvuur vind ik toch ook wel heftig. Straks moet je weer helemaal aan dat "rommelige" Nederland wennen!
    Hou vol!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Post Mills

Lochearn Camp

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2010

I (L) NY!!

16 Augustus 2010

Boston!

14 Augustus 2010

Goodbye Lochearn Spirit

10 Augustus 2010

Waterskieen!

29 Juli 2010

Floors s´mores kit
Floor

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 9641

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 13 Februari 2015

Ghana

08 Juni 2010 - 27 Augustus 2010

Lochearn Camp

Landen bezocht: