de eerste week - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu de eerste week - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu

de eerste week

Door: Floorhamburg

Blijf op de hoogte en volg Floor

28 Juni 2010 | Verenigde Staten, Post Mills

Lieve allemaal!
Bedankt voor al jullie leuke reacties!

Afgelopen week zondag was 'openingday'! 's Ochtends stonden er tientallen auto's vol met zenuwachtige meisjes en hun familie in de rij om het terrein binnen te rijden. Om 9uur mochten ze 1 voor 1 het terrijn op om uit te laden. De counselors stonden met karretjes klaar om de kinderen te ontvangen en ze te helpen de bagage naar de cabin te brengen. De kinderen hadden allemaal ontzettend veel bagage en het was super warm weer. Andere counselors waren de hele dag bezig met de "healthcheck" voor de campers of het afnemen van de "swimmingstests". Mijn taakje was het buffet verzorgen. Het was echt een super leuke en drukke dag.

Tijdens het ontbijt en avondeten zit ik samen met een andere counselor en 6 campers aan een tafel. Ik zorg dat de kinderen aan mijn tafel genoeg eten en drinken en dat ze zich gedragen. Dat is som best wel moeilijk, want een aantal kinderen zijn behoorlijk verwent.
Ik werk nog niet zoveel met de kinderen, maar er zitten zulke lieve meisjes bij! Ze zijn allemaal heel erg geintresseerd als ik vertel dat ik uit nederland kom. Er is 1 een meisje met een nederlandse vader, ze heet ebbie. Bijna elke dag speel ik een potje pingpong met Phoebe, en Katie wil me vaak helpen met de laundry. Echt schatjes!

De campers hebben elke dag vijf verschillende activiteiten, drie voor de lunch en twee na de lunch. Na het avond eten is er meestal een avondprogramma. Elke avond is het weer een verrasing wat het avond programma is.

Zaterdag was er kampvuur. Ik hielp met eva en zuzana bij het maken van een kampvuur bij de subseniorline. (Kinderen van 10 tot 13 jaar oud). Elk kind mocht een banaan met chocola en marshmellows klaarmaken op het kampvuur. Het was ontzettend leuk en mijn banaan was heerlijk! Toen alle kinderen naar bed gingen stond er ook voor superteam een bak met bananen klaar! Voor ons was het dus dubbel genieten!

Zondag waren we allemaal gekleed in ons uniform voor "Sundaynight campfire" (waar ik helemaal geen zin in had haha). Er werd een groepsfoto gemaakt van al het personeel. Na het maken van de foto begon zuzana keihard te huilen. Ze had me wel verteld dat ze buikpijn had, maar ik we wisten niet dat het zo erg was.
Ik bracht zuzana naar het "healthcentre". Er was iets mis was met zuzana's galblaas. Ik heb de hele avond met een zieke zuzana in het "healthcentre" gezeten. Hierdoor misde ik het kampvuur, maar dat vond ik niet zo erg.
Ze is vannochtend alsnog gegaan, en heeft nu medicatie en een speciaal vet-vrij dieet. Europeaanen zijn het vette eten gewoon niet gewend!

Vanavond heb ik mijn eerste cabin-duty! De counselor van 'cabin 19' heeft een vrije avond, en ik neem haar cabin vanavond over. Ik moet zorgen dat ze allemaal klaar zijn om te gaan slapen, en zorgen dat ze om half 10 stil zijn. Ben heel benieuwd!

Vol spanning volg ik de uitslagen van het WK online! Wat jammer dat ik die oranje gekte moet missen! Bij jullie zal het vast een en al feest zijn!
Ik mis jullie!

Liefs, Floor

  • 28 Juni 2010 - 21:21

    Andy:

    Holadi-jee...."we" ik bedoel: ons nederlands voetbalelftal is een ronde verder! En bij ons in de straat merk ik er eigenlijk niet zo veel van Floor.
    Verder lijkt me nu je echte werk begonnen. Zijn het echt alleen maar meisjes daar? En hoe vet is het eten eigenlijk voor je...veel vetter dan bij macdonalds?

  • 02 Juli 2010 - 19:03

    Bea:

    Ha lieverd!
    Wat een leuk afwisselend baantje heb je! Heb je die meisjes nog op tijd in bed gekregen? En Zuzana is zij weer opgeknapt?
    Zo'n banaan met chocola mag je in Nederland wel eens voor ons maken. Dat lijkt me wel lekker!
    Hoe is het weer bij jullie? Bij ons is het bloedwarm, tropische hitte, de mussen vallen van het dak!
    Nederland heeft weer eens gewonnen! Ik hoorde dat het op de Brink erg gezellig was. Er zaten vanwege de hitte veel mensen in de fontein.
    Jij veel plezier! Ik volg je op de voet! xxx

  • 03 Juli 2010 - 16:08

    :

    Klinkt goed daar! Hier is het ook super :D
    Ik vroeg me af of je plannen had voor als Nederland in de finale komt? Ik weet in ieder geval wel dat ik dat MOET kijken en niet gewoon op camp ofzo. We zijn hier met drie Nederlanders en we willen het liefst gewoon de zondag vrij en dan naar NY ofzo (ook al hebben we dan registration day dus het is heel druk). Hebben jullie al plannen? Je bent daar toch ook met meerdere NLers?

  • 04 Juli 2010 - 12:58

    Jithsia Boswinkel:

    Lieve Floor
    Van je moeder vanmiddag je webside gekregen.Ik heb genoten van je verhalen.Wat een vreemde begrippen komen er in voor.Zuzanne lijkt me heel aardig uit je verhalen en de foto.
    Vrijdag ga ik om 11 uur koffie drinken bij Geert Bea en Janneke.Even zoenen voor J haar verjaardag.Tot gauw liefs Jitty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Post Mills

Lochearn Camp

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2010

I (L) NY!!

16 Augustus 2010

Boston!

14 Augustus 2010

Goodbye Lochearn Spirit

10 Augustus 2010

Waterskieen!

29 Juli 2010

Floors s´mores kit
Floor

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 9648

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 13 Februari 2015

Ghana

08 Juni 2010 - 27 Augustus 2010

Lochearn Camp

Landen bezocht: