Floors s´mores kit - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu Floors s´mores kit - Reisverslag uit Post Mills, Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu

Floors s´mores kit

Door: Floorhamburg

Blijf op de hoogte en volg Floor

29 Juli 2010 | Verenigde Staten, Post Mills

Lieve allemaal!

Het weekend tussen de twee sessies in was super. Vrijdags werden alle campers door hun ouders opgehaald. Er was een hele mooie slide-show gemaakt van foto's. Nadat alle staff het kamp terrein hadden opgeruimd. Mochten we op stap. We dronken met een paar collega's wat in Hanover, een dorpje vlakbij. Super gezellig. Op de terugweg stopten we bij het meer, waar een aantal stoere durvals (waaronder ik) het water in gingen. Wat hadden we veel lol! De zaterdag had iedereen (behalve housekeeping) had een vrije dag in kamp. Er werd getennist, gebasketbalt, geslapen en er was open waterfront, overal zwemmen zonder lifeguard! Gelukkig hadden we niet zoveel werk en konden wij ook van deze prachtige dag genieten.
's Avonds was er een mexiaans diner, speciaal bereid door Belem en Vivianna (twee meisjes uit mexico). Iedereen had een klein cadeautje voor iemand anders gemaakt. Zach had voor mij een s´more kit gemaakt, omdat ik daar zo van houd. S´mores kun je maken met twee granenkoeken met daar tussen een plak chocolade en verse marschmellows, heerlijk!

De opening-day voor de nieuwe groep campers was hetzelfde als de eerste openingsdag. Deze sessie voelt minder intens, omdat alles hetzelfde is. Allemaal nieuwe kinderen, maar dezelfde routine.

Woensdag stond heel superteam klaar voor een gezellig avondje uit, maar helaas begon het regenen. Er was een grote storm op komst. We wilden toch graag gaan, maar dat mocht niet. Toen begon het te bliksemen en alle electriciteit viel uit. Iedereen moest in zijn cabin blijven. Super team was in thistle, het huis voor het personeel. Het enige wat we hadden was een paar blokken hout en een openhaard. De jongens besloten een vuurtje te maken. Het kwam heel goed uit dat ik de s´more kit had!

Ik ben ben al helemaal voorbereid op mijn reis. Ik ga samen reizen met Pavel uit tsjechie. De eerste twee dagen gaan we naar Boston. Daarna richting New York! Ik heb er zoveel zin in!
Nog twee en halve week kamp te gaan. Ik begin het hier wel leuker te vinden. De collegas zijn leuk. Ik maak vaak een wandeling of een fietstochtje langs het meer. Overal zijn eekhoorntjes en hele mooie minivogeltjes, van pocahontas. De natuur is hier prachtig.
Liefs, Floor

  • 29 Juli 2010 - 14:14

    Jithsia:

    Hallo Floor.
    Wat een verrassing een verslag van jou. Ik snapte niets van de titel.
    Maar nu wil ik ook s'more proeven als je weer thuis bent.Ja je begint al een oud-gediende te worden. De eerste keer is alles een aha beleving, maar nu kan alleen een camper nog roet in het eten gooien. Ik ben met Ilse 3 dagen naar Zeeuws Vlaanderen geweest.We hebben oude herinneringen opgehaald om allerlei campings waar Ilse ooit met ons geweest is te bekijken.
    Veere was nog niet veel veranderd. Maar------ Renesse was een dollende en drinkende jongeren kampeerplek geworden. En ik heb daar in 1964 in aller stilte een wielewaal heel goed gezien, samen met Tante Femmie.
    We zijn teruggereden over al die nieuwe deltadijken. Had Ilse nog niet eerder gezien.
    Zo ik stop. Ik wens je nog een fijne tijd en geniet van je mooie terug reis. Veel liefs Jitty

  • 29 Juli 2010 - 14:22

    Beppe:

    Geweldig Floor, weer zo'n mooi opgewekt verslag. Ik lees dat je al weer naar huis begint te verlangen. Geniet dus nu nog maar even van je boeiende verblijf. Veel schrijf ik niet,want ik had pas een e-mialtje naar je gestuurd. Liefs en groetjes, Beppe

  • 10 Augustus 2010 - 15:11

    Henny:

    Ha nichtje Floor,

    Net terug van vakantie eindelijk de gelegenheid eens uitgebreid jouw belevenissen te lezen. Je hebt het erg gezellig zeg, wat een leuke ervaring zo helemaal aan de andere kant van de oceaan. Ik kan me voorstelen dat je af en toe naar het kleine Nederland verlangt, maar geniet nog maar flink, want dit is natuurlijk een geweldige ervaring. Veel plezier in Boston en natuurlijk New York.

    Groetjes,
    Henny

  • 12 Augustus 2010 - 10:23

    Andy :

    terug van vakantie gauw jouw belevenissen lezen.
    Ik ben benieuwd naar die 's moreskittekatkoekjes...
    klinkt wel heel zoet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Post Mills

Lochearn Camp

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2010

I (L) NY!!

16 Augustus 2010

Boston!

14 Augustus 2010

Goodbye Lochearn Spirit

10 Augustus 2010

Waterskieen!

29 Juli 2010

Floors s´mores kit
Floor

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 9628

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 13 Februari 2015

Ghana

08 Juni 2010 - 27 Augustus 2010

Lochearn Camp

Landen bezocht: