Lochearn - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu Lochearn - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Floor Hamburg - WaarBenJij.nu

Lochearn

Door: Floorhamburg

Blijf op de hoogte en volg Floor

11 Juni 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

lieve mensen!
Ik ben veilig aangekomen op kamp Lochearn.Vanaf New York moesten we 7 uur in de bus.
Toen we aankwamen in "White river Junction" stond er een heel klein mannetje met een mega grote Amerikaanse auto ons op te wachten. Heel grappig om te zien.

Na een uur reden we het kamp binnen. Het was al pikkedonker, je zag alleen maar grote bomen en gras. Een paar Amerikaanse meiden brachten ons naar de Cabin.
Toen ik mijn Cabin binnen liep was het wel een beetje schrikken. Geen ramen, harde bedden en overal spinnen, langpoot muggen en andere insecten...

Wat moet ik hier wennen zeg! alles gebeurt heel officeel. 'S ochtens is "flagraising". Iedereen staat om kwart voor acht gereed in een kaarsrechte lijn. De cabins staan op volgorde. Elke cabin heeft een yell bedacht die toepasselijk is voor de dag. Onze was: We've spirit, yes we do, we've got spirit, so do you! De vlag word omhoog gerezen onder het deuntje van het volkslied. Dan zecht iedereen een versje over amerika. Dan mag iedereen in de juiste volgorde naar de ontbijt zaal. Hier zijn ook heel veel strikte regels en gewoontes.

De rest van de dag krijgen we voorlichtingen en praatsessies. Sommige dingen zijn erg interresant, maar alles word vaak heraalt en op verschillende manieren verteld. Het is heel vermoeiend.
Soms hebben we een spelletjes-uur. Dat vind ik echt het leukste. Dan doen we allemaal spelletjes om de team-spirit te bevorderen.

De meeste meisjes hier zijn heel leuk. Er zijn meiden van over de hele wereld, maar voornamelijk amerikaanen. Er zijn ook 5 jongens. Die hebben het heel zwaar hier! Het kamp is nog op zoek naar meer mannelijk personeel... dus jongens...?:P

De kinderen komen pas volgende week zondag. We hebben dus het personeel heeft genoeg tijd om hier te wennen en alle regels en gewoontes te leren.

Waar ik het meeste aan moet wennen is dat geschreeuw, de yells, campsongs, en dat uren lange gepraat over hoe goed dit kamp is.
Maar het word vast heel erg leuk. Ik geniet van de spelletjes, de meiden om me heen en de amerikaanse humor.

Vanavond hebben we talent show, ik heb geen idee wat en inhoud....maar ik laat het allemaal maar op me af komen. Het word vast lachen.
Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, Floor

  • 14 Juni 2010 - 11:40

    Bea:

    Ha Floor, Amerikaanser kan het allemaal niet. Kun je niet en paar oordopjes kopen voor al die yells? En de spinnen, lopen die niet weg voor al dat kabaal? Geniet maar lekker van de spelletjes. Het komt vast goed met die teamspirit! In Nederland is het muisstil op straat, iedereen zit voor de buis naar Denemarken-Nederland te kijken. Zelfs Janneke is met vriendinnen en vlaggetjes op haar wangen naar Del Mar. Ben je al naar Boston geweest? Geniet van alles! Liefs Bea

  • 14 Juni 2010 - 20:24

    Huib & Fenna:

    Hoi Floor, wat een leuke, enthousiaste verslagen heb je geschreven. Net wat Bea zegt: Amerikaanser kan niet!!!! Aan die regels kun je vast moeilijk wennen. Maar als de kinderen er zijn heb je het veel te druk om je daar zorgen over te maken. Nederland heeft met 2-0 gewonnen van Denemarken,maar dat wist je misschien al. We wensen je een fantastische tijd toe! Veel liefs van Huib en Fenna

  • 18 Juni 2010 - 11:53

    Andy:

    ik begin nu pas te lezen en geef gewoon een reactie op je stukjes.
    Leuk om jouw start in Amerika zo mee te mogen beleven.
    Floor, yeh yeh GO, Floor Gogoooo-Alllright! (spreek laatste woord uit als; Ooolright!)

  • 18 Juni 2010 - 13:02

    Chantal:

    Heey meid
    volgens mij gaat het helemaal goed komen
    en ga je wel aan die yells wennen
    straks weet je niet beter... ben echt benieuwd naar je volgende verhalen en belevenissen
    ik vermaak mij hier uitstekend al is het wel super warm... en ja je beleefd hier ook de raarste dingen
    nou meid heel veel plezier daar nog

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lochearn Camp

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2010

I (L) NY!!

16 Augustus 2010

Boston!

14 Augustus 2010

Goodbye Lochearn Spirit

10 Augustus 2010

Waterskieen!

29 Juli 2010

Floors s´mores kit
Floor

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 9628

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 13 Februari 2015

Ghana

08 Juni 2010 - 27 Augustus 2010

Lochearn Camp

Landen bezocht: